3 June 2026
🔴🔴🔴 روبیو، وزیر خارجه آمریکا امروز در سنا:ایران اگر سلاح هسته ای داشت مصون و ایمن می بود!ایران با سلاح هسته‌ای میتونست بگه تنگه هرمز برای همیشه مال ماست و ازش عوارض و پول بگیرهو ما هیچ کاری در قبالش نمیتونستیم بکنیم !!!!!!
1 MB
آقای دکتر یکی از دوستان من جانش و تو اتفاقات دی ماه از دست داد جوان هم بود بهش میگن جاوید نام به خاطر شوک درمانی این حرامی ها اون پزشکیان اوزگل مهدی یار مشتاقی بسیجی بود ولی طوری کردن که طرف شد براندازآقا از این جماعت انتظاری جز ضربه به کشور نیست باید رهبری جدید فتوا بده
02:21 - 3 June 2026

2 Reactions
131 Views