مردم ایران با انقلاب مشکل ندارند. شاید تنها یک یا نهایتا دو میلیون اینجوری بوده اند. الکی با نظرات بیهوده و تو خالی جو جامعه را خراب نکنید خیلی ها به خاطر آگاه نبودن که ایشون و آقای جلیلی فرقشان چیه به ایشون رای دادند.به جای تفرقه میان مردمان و نظر سازی های بیهوده باید برای آبادانی کشور تلاش کرد.