من افتخار میکنم به سالهایی که در سازمان بسیج دانشجویی زیر سایه این بزرگ مرد انقلابی کار کردم ....حاج علی زاکانی دمت گرم ....محکم کنارتیم فرمانده جهادی و انقلابی ......رفقا تفاوت دو دیدگاه #لیبرال و #انقلابی اینه :
4 MB
حاج علی زاکانی عزیز ، آقا مهدی چمران ، سردار سروری و الباقی اعضای انقلابی شورای شهر تهران دمتون گرم ....*خوبی به بعضها نیامده!*(در حاشیه تقبل اسکان آسیبدیدگان جنگ تحمیلی دوم و سوم و تعمیر یا بازسازی مساکن آنها توسط دوره انقلابی شهرداری تهران)در تداوم افاضات پایانناپذیر مشعشعانه سخنگوی مضحک دو…Show moreShow this thread
