با تشکر از هوشمندی دکتر #عراقچی در کنترل جو روانی رسانه #سوپرانقلابیون ، به نفع کشورمان ضمن تداوم حملات ایران به اراضی اشغالی، #اسرائیل مجبور است به مشاهده حملات ایران بسنده کند و با سکوتی دردناک به انتظار تصمیم #ایران در مورد #آتشبس بنشیند!
#اسرائیل علاوه بر مزدورانی که با #ریزپرنده و علنی علیه انقلاب اسلامی فعالیت میکنند مزدورانی نیز دارد که با شعار انقلابی گری و با لگد مال کردن دستاورد ها و پیروزی های ایران به انقلاب اسلامی لطمه میزنند!و درد آنجاست که گروه دوم همیشه در پیشبرد اهداف #صهیونیسم قوی تر از گروه اول است...#وعده_صادق۳