تنها ایرانیان میتونن تو گرمای تابستون بیش از دو لیوان چایی بخورنننن وای یادش میوفتم گرمم میشه😕😂💔

iriAmir 6677 Replied
@SOO_RONALDO27 July 2025تنها ایرانیان میتونن تو گرمای تابستون بیش از دو لیوان چایی بخورنننن وای یادش میوفتم گرمم میشه😕😂💔
Amir 6677 Replied