اگه رهبر،پس از استعفای لاریجانی از دبیری شعام،حکم نماینده بودن جلیلی را میزد،عملا سه نماینده داشت(لاریجانی جلیلی روحانی) و این خلاف قانون بود،زیرا رهبری فقط دو نماینده در شعام دارد ولی لاریجانی پس از استعفا همچنان نماینده اقابود.وقتی لاریجانی بعنوان رییس مجلس اومدشعام،نمایندگی توسط آقا به جلیلی رسید
06:48 - 8 August 2025



5 Replies

Profile picture of ‌Sr. Mousavi‌
@Srmousavi548 August 2025
Replying to
من فکر میکردم تو حوزه غیر از مکاتب و اصول و .. یکم خداترسی هم روحانیت یاد می‌گیرند! شاید هم امثال این عبادی شهریه را اسرائیل به حسابشان می‌ریزد

Profile picture of ‌شهید‌
@shahid1208 August 2025
Replying to
یعنی اگر اقای لاریجانی در مجلس رای نمی آورد اون همچنان نماینده رهبر می ماند و هرگز حکم دبیری شعام برای جلیلی زده نمیشد؟؟این دیگه چه نوع استدلالی بود که شما آوردین؟

Profile picture of ‌عزیزاله امرائی‌
@Amraie13638 August 2025
Replying to
در همه مشاغل و همه قشرهای جامعه دروغگو و دغل کار پیدا می شود...با اینکه با تمام وجود برای جامعه ی روحانیت احترام قائلم اما از امثال عبادی کذاب و تخریب گر متنفر و بیزارم. خداوند امثال این آدم رو به راه راست هدایت کنه.و اگر قابل هدایت نیستن نابود و با اشرار عالم محشور کنه.

Profile picture of ‌شاکله (ابوالفضل رفیعها)‌
@Shakeleh8 August 2025
Replying to
ب. حالا یه سوال ساده خب تو این همه سال چرا آقا برش نداشت اگر بد بود؟ البته منم جای شما ها بودم در برار واضحات جریان انقلاب و جمهوریت نظام دنبال چرندیاتی از این دست می گشتم ...