5d
اعوذبالله من الشیطان الرجیمبسم الله الرحمن الرحیموَلاَ تَهِنُوا وَلاَ تَحْزَنُوا وَأَنتُمُ الأَعْلَوْنَ إِن كُنتُم مُّؤْمِنِينَو اگر مؤمن هستيد، سستى نكنيد و غمگين مباشيد كه شما برتريد.
VirAva

🔴روایتِ اِقتدار🇮🇷

00:0048:00:53
11 MB
3 MB
2 MB
890 KB
+8
سلام.آقای ظفری روز دوم جنگ یادتان است که با کمترین تماس‌هایی که به واسطه‌ی روسیه و .... با ایران برقرار شد جنابعالی اعلام پیروزی کردید و به همه سر صبح تبریک می‌گقتید و چه عجله‌ای هم داشتید که با مخالفت یکی از دوستان مواجه شدید.بعد جنگ ادامه پیدا کرد.این صبح هم می‌گذرد و متاسفانه جنگ ادامه خواهد د
08:36 - 18 June 2026

112 Views