يُرِيدُونَ لِيُطۡفِـُٔواْ نُورَ ٱللَّهِ بِأَفۡوَٰهِهِم...درخواب هم نمیدیدند امروز پرچم استکبار ستیزی حضرت فاطمه شهیده، بعد از ۱۴۰۰ سال اینگونه در دفاع از حق و امحاق باطل همچنان در اهتزاز باشد...#سیزده_آبان #لبیک_یابن_الزهراء#مرگ_برامریکا
4 November 2025يُرِيدُونَ لِيُطۡفِـُٔواْ نُورَ ٱللَّهِ بِأَفۡوَٰهِهِم...درخواب هم نمیدیدند امروز پرچم استکبار ستیزی حضرت فاطمه شهیده، بعد از ۱۴۰۰ سال اینگونه در دفاع از حق و امحاق باطل همچنان در اهتزاز باشد...#سیزده_آبان #لبیک_یابن_الزهراء#مرگ_برامریکا