17 April 2026
امام خمینی در ۹ شهریور سال ۱۳۶۱:اسرائیل قناعت نمی‌کند به آن‌جایی که هست.امروز لبنان، فردا سوریه، پس فردا عراق و... این جملات ارو امام ۴۴ سال پیش گفتن ... نکاتی که خیلی ها امروز با وجود این همه جنایاتی که اسراییل مرتکب شده هنوز نمی فهمند!!!
838 KB
Profile picture of ‌علی محمدی‌
Replying to
"جملات ارو" چیه دقیقا؟در این جمله‌: "این جملات ارو امام ۴۴سال پیش گفتن"
Profile picture of ‌رضا حسامی‌
@user17282802123617 April 2026
به نظرت مشکوک نیست؟ 🤔🤔 فکر کنم از نحو عبری، در ترجمه‌ی فارسی استفاده شده است..."جملات ارو" به هیچ وجه از یک نویسنده‌ی فارسی زبان، صادر نمی‌شود...نوشتن عبارت "این جمله‌ها را...."یا این جملات را...." اصلا کار سختی نیست!
Profile picture of ‌سعید صفری‌
@saeedsafari17 April 2026
ممنون از دقت نظر و تذکر دوستان🙂هر شخصی جمله بندی مربوط به خودشو داره... همه ویراست های بنده دل نوشته خودم هست و از جایی کپی نمی کنم... بازم تشکر که وقت گذاشتین
Profile picture of ‌رضا حسامی‌
@user17282802123617 April 2026
استاد عزیز !! اصلا دقت نظری لازم نداشت!!! خیلی واضح و روشن نوشته های شما تهی از رعایت ابتدایی ترین قوانین، در آیین نگارش ادبیات پارسی است!! 🤦‍♂️🤦‍♂️
Profile picture of ‌سعید صفری‌
@saeedsafari17 April 2026
استاد ادبیات فارسی!نیازی نیست در اینجا کتابی بنویسیم و صحبت کنیم. جملات باید روان و ساده باشه. اصطلاحا زبان محاوره باید استفاده بشه تا روان و ساده و قابل فهم باشد...کی گفته (ارو) عبری هست؟!!!!(ارو) همان محاوره (را) هست. عموم مردم نمیگن (مداد را بیاور) ... میگن مداد ارو بیار...
خلاصه اگر می‌خوای بابت چیزی تشکر کنی، بابت "دقت نظر" نباشه دیگه!! این اختراع "ارو" رو هم به ثبت برسون استاد ادبیات مشکوک!! 🤦‍♂️🤦‍♂️
10:06 - 17 April 2026

1 Reactions
78 Views


1 Reply

Profile picture of ‌سعید صفری‌
@saeedsafari17 April 2026
فکر کنم خیلی رفتی تو حس...توهم توطئه اسراییل داری!شما که این قدر مسلط روی ادبیات عبری هستی مشکوک تری!!!والا ما با اسراییلی های فارسی زبان تا به حال صحبت نکردیم تا ببینیم (ارو) بگن یا نگن!!! شک خوبه ها... ولی زیادیش هم باعث توهم میشه اخوی...