امام خمینی در ۹ شهریور سال ۱۳۶۱:اسرائیل قناعت نمیکند به آنجایی که هست.امروز لبنان، فردا سوریه، پس فردا عراق و... این جملات ارو امام ۴۴ سال پیش گفتن ... نکاتی که خیلی ها امروز با وجود این همه جنایاتی که اسراییل مرتکب شده هنوز نمی فهمند!!!
838 KB
@ali_mohammadi_shoopi17 April 2026Replying to"جملات ارو" چیه دقیقا؟در این جمله: "این جملات ارو امام ۴۴سال پیش گفتن"
@user17282802123617 April 2026Replying to andبه نظرت مشکوک نیست؟ 🤔🤔 فکر کنم از نحو عبری، در ترجمهی فارسی استفاده شده است..."جملات ارو" به هیچ وجه از یک نویسندهی فارسی زبان، صادر نمیشود...نوشتن عبارت "این جملهها را...."یا این جملات را...." اصلا کار سختی نیست!
@saeedsafari17 April 2026Replying to andممنون از دقت نظر و تذکر دوستان🙂هر شخصی جمله بندی مربوط به خودشو داره... همه ویراست های بنده دل نوشته خودم هست و از جایی کپی نمی کنم... بازم تشکر که وقت گذاشتین
@user17282802123617 April 2026Replying to andاستاد عزیز !! اصلا دقت نظری لازم نداشت!!! خیلی واضح و روشن نوشته های شما تهی از رعایت ابتدایی ترین قوانین، در آیین نگارش ادبیات پارسی است!! 🤦♂️🤦♂️
@saeedsafari17 April 2026Replying to andاستاد ادبیات فارسی!نیازی نیست در اینجا کتابی بنویسیم و صحبت کنیم. جملات باید روان و ساده باشه. اصطلاحا زبان محاوره باید استفاده بشه تا روان و ساده و قابل فهم باشد...کی گفته (ارو) عبری هست؟!!!!(ارو) همان محاوره (را) هست. عموم مردم نمیگن (مداد را بیاور) ... میگن مداد ارو بیار...
@saeedsafari17 April 2026Replying to andفکر کنم خیلی رفتی تو حس...توهم توطئه اسراییل داری!شما که این قدر مسلط روی ادبیات عبری هستی مشکوک تری!!!والا ما با اسراییلی های فارسی زبان تا به حال صحبت نکردیم تا ببینیم (ارو) بگن یا نگن!!! شک خوبه ها... ولی زیادیش هم باعث توهم میشه اخوی...