ناراحت نشید دیگه..قضاوت هم نکنید...باشه؟؟کسی که #بیرون خونه غذا بخوره...داخل خونه دیگه گشنه اش نیست..ناراحت نشید ها...کسی هم که #داخل خونه گشنه بمونه..پیغمبر نیست که، می ره بیرون غذا می‌خوره..چه می خواد #مرد باشه چه #زن😊
09:25 - 20 October 2024

1145 Views


2 Replies

Profile picture of ‌گل بانو‌
@GolBanoooo6 February 2025
Replying to
ناراحت نشیدها...کسی که بیرون خونه غذا میخورهلیاقت غذای خونه رو نداره...

Profile picture of ‌گل بانو‌
@GolBanoooo7 March 2025
Replying to
میدونین یاد چی افتادم؟یاد اون سگ و گربه‌هایی که تو کوچه و خیابون دنبال غذان...اونی که تو خونه غذا میخوره آدمه... پس اونی که تو بیرون غذا میخوره احتمالا آدم نیست