ناراحت نشیدها...کسی که بیرون خونه غذا میخورهلیاقت غذای خونه رو نداره...
@GolBanoooo6 February 2025Replying toناراحت نشیدها...کسی که بیرون خونه غذا میخورهلیاقت غذای خونه رو نداره...
@GolBanoooo7 March 2025Replying toمیدونین یاد چی افتادم؟یاد اون سگ و گربههایی که تو کوچه و خیابون دنبال غذان...اونی که تو خونه غذا میخوره آدمه... پس اونی که تو بیرون غذا میخوره احتمالا آدم نیست