اونی که تو خونه محبت نمیبینه، آرامش نداره...بهتر بجای این چرت و پرتا از همسرش بپرسه اون چه حسی داره؟ به حرفای همسرشم گوش بده...قطعا تو دل همسرش هم بزن و برقص نیست...اگه سختی و رنجی تو زندگی هست، اگه تحملی هست کاملا دو طرفه هست...اگه خوشی و حال خوب هم هست دو طرفه هست