غذا مثال بود دیگه...قبول ندارید؟- کسی که #داخل خونه محبت نبینه #بیرون خونه دنبال محبت می گرده...- #داخل خونه آرامش نبینه #بیرون خونه دنبالش می گرده..- حتی گاهی اگر از نظر جنسی گشنه بمونه کمترین اثرش اینه که به بیرون خونه به بقیه نگاه شهوتی می کنه.. #زن و #مرد هم نداره..
09:26 - 20 October 2024

1122 Views


1 Reply

Profile picture of ‌گل بانو‌
@GolBanoooo7 March 2025
Replying to
اونی که تو خونه محبت نمی‌بینه، آرامش نداره...بهتر بجای این چرت و پرتا از همسرش بپرسه اون چه حسی داره؟ به حرفای همسرشم گوش بده...قطعا تو دل همسرش هم بزن و برقص نیست...اگه سختی و رنجی تو زندگی هست، اگه تحملی هست کاملا دو طرفه هست...اگه خوشی و حال خوب هم هست دو طرفه هست