خدا را شاکرم که خواهران حامی دکتر جلیلی آنقدر زیر ویراست های حقیر احساس امنیت میکنند که هر ناسزایی را با خیال راحت بیان مینمایند. همین دختران انقلابی متاسفانه در توییتر، در مواجهه با غرب گرایان و براندازها، از بیم آنکه دشنام بشنوند، غالبا سکوت را بر دفاع از جمهوری اسلامی ترجیح میدهند.
This post was deleted by the post author.
