27 May 2026
خدا را شاکرم که خواهران حامی دکتر جلیلی آنقدر زیر ویراست های حقیر احساس امنیت میکنند که هر ناسزایی را با خیال راحت بیان مینمایند. همین دختران انقلابی متاسفانه در توییتر، در مواجهه با غرب گرایان و براندازها، از بیم آنکه دشنام بشنوند، غالبا سکوت را بر دفاع از جمهوری اسلامی ترجیح میدهند.

This post was deleted by the post author.

ببین چکار کردین که کار رو به اینجا رسوندین؟چقدر گفتیم به مسائل روز بپردازین از گیر دادن به جلیلی چیزی گیرتون نمیاد چون اصولا مخالفین با شما الان کاری به کار جلیلی ندارن انتخابات تموم شده..شما مصداق کامل منحرف کردن خط مطالبه گری هستید از کسانی که الان مسئولیت اجرایی دارن
12:32 - 27 May 2026

6 Reactions
91 Views


1 Reply

Profile picture of ‌بی‌هیاهو‌
@Rayeheh140327 May 2026
درواقع کاری به جلیلی نداشته باشین وگرنه چنان فحش کش می شین که کسی جرأت نکنه اسم جلیلی رو بیاره؟آقای جلیلی برای ما به تقوا و دین و ایمان شناخته شده هستندرست نیست به اسم جلیلی از فحاشی این جماعت بی حیا حمایت کنیدحداقل به اسم جلیلی ننویسید