1d
می‌گویند اگر پزشکیان #استیضاح شود، وضعیت بدی ایجاد خواهد شد و ممکن است دشمن از آن سوء استفاده کند.آیا واقعا فکر می‌کنید امکان دارد وضعیتی بدتر از وضعیتی که الان در آن هستیم، پیش بیاید؟اصلا می‌توانستید چنین چیزی تصوری کنید؟وضعیتی که:-اماممان را ترور کنند-تمام فرماندهان درجه اول نظامیمان را شهید …Show more
دقیقا 👌👌👌👌👌👌👌
22:56 - 24 June 2026

3 Reactions
210 Views