22h
دیگه نمیگه که علت کم شدن حملات دشمن در روزهای یکشنبه و دوشنبه، بسته شدن #تنگه‌_هرمز در بعدازظهر روز شنبه تا بامداد یکشنبه برای ساعاتی بود و دوباره تنگه را باز کردن، حملات خفیف صهیونی، از بعدازظهر دوشنبه شروع و امروز سه‌شنبه حملات وحشیانه دشمن شدت پیدا کرده#لبنان #ایران #جنگ #اللهم_عجل_لولیک_الفرج
ادعای امروز قالیباف: اگر به سوییس نمیرفتیم خون بیشتری از شیعیان لبنان ریخته میشدادعای فردای قالیباف:اگر هسته‌ای را رقیق نمیکردیم خون بیشتری از مردم ایران ریخته میشداگر تنگه هرمز را باز نمیکردیم دچار تورم میشدیماگر گندم آمریکا را نمیخریدیم دچار قحطی میشدیماگر خلاف نظر رهبری عمل نمیکردیم..
جناب قالیباف بشتابید به سوییس که مجدد حملات اسرائیل به جنوب شروع شد.
16:22 - 2 تیر 1405