یه عده میگن آتش بس قبول نیست چون امام ما هنوز حرفی نزده عده ای هم میگن ، امام مجبور به قبول آتش بس شده یه مثال میزنم مالک وقتی به ده قدمی خیمه رسید ، دستور علی رسید که برگرد ، مالک هم امتثال امر کرد و برگشت ، چون اطاعت از امر امام واجبه ، حتی اگر مجبور شده باشه مشکل نه از علی است نه از مالک
مشکل اون بیشرفانی هستند که علی رو مجبور به برگرداندن مالک کردن الان هم دقیقا موضوع اینجاست الان مشکل آتش بس نیست ، مشکل اونهایی هستند که هر بار کاری میکنند که امام جامعه مجبور و یا به این تصمیم برسه که باید صلح کرد. ما باید ریشه این بیشرفان رو بزنیم و الا تاریخ بارها و بارها تکرار خواهد شد
10:50 - 9 April 2026