یه عده میگن آتش بس قبول نیست چون امام ما هنوز حرفی نزده عده ای هم میگن ، امام مجبور به قبول آتش بس شده یه مثال میزنم مالک وقتی به ده قدمی خیمه رسید ، دستور علی رسید که برگرد ، مالک هم امتثال امر کرد و برگشت ، چون اطاعت از امر امام واجبه ، حتی اگر مجبور شده باشه مشکل نه از علی است نه از مالک
مشکل اون بیشرفانی هستند که علی رو مجبور به برگرداندن مالک کردن الان هم دقیقا موضوع اینجاست الان مشکل آتش بس نیست ، مشکل اونهایی هستند که هر بار کاری میکنند که امام جامعه مجبور و یا به این تصمیم برسه که باید صلح کرد. ما باید ریشه این بیشرفان رو بزنیم و الا تاریخ بارها و بارها تکرار خواهد شد
از در خیمه معاویه ها برخواهند گشت و امام مجتبی ها مجبور به صلح خواهند شد نگذارید دوباره در تاریخ بنویسند که مجتبی تنها ماندخیابانها رو رها نکنید#نه_به_مذاکره#نه_به_آتش_بس#مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل #مرگ_بر_سازشگر #مرگ_بر_وطن_فروش
10:50 - 9 April 2026

3 Reactions
129 Views