post


This post was deleted by the post author.

@user17384291124711 February 2025
Replying to
در آزمون استخدامی کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش به دلیل باگ و خطای سیستمی در پردازش نمرات و تخلفات گسترده در این آزمون و پایمال شدن حقمان، خواهان جذب حداکثری مثل کد ۱۹ هستیم... ماقربانیان خطای سیستمی و تخلفات گسترده وزرات آموزش وپرورش هستیم #ازمون_کیفیت_بخشی#صدای کیفیت بخشی باشید
7 MB
#مرودین بناحق کیفیت بخشی
23:13 - 11 February 2025

46 Views