نیت وزارت اجرای عدالت نیست خسته کردن و ناامید کردن داوطلبین است#کیفیت_بخشی_1403
@user17396513658015 آبان 1404Replying toنیت وزارت اجرای عدالت نیست خسته کردن و ناامید کردن داوطلبین است#کیفیت_بخشی_1403
@user17396513658015 آبان 1404اینجانب وزیر محترم، در راستای حفظ مصلحتهای خودی، موفق شدم: - چند قانون بنویسم که هیچکس نفهمد به نفع کیست - روان مردم را بهخوبی نادیده بگیرم - و در نهایت، با لبخند بگویم: «همهچیز تحت کنترله!» با تشکر از صبر شما، که تنها چیزیست که هنوز ازتون باقی مانده!
@user17396513658015 آبان 1404ما از شخص وزیر ناراضی هستیم ایشان به عنوان مسول و خدمتگزار مردم باید مدافع حق و حقیقت باشند نه مدافع مصالح و حیثیت وزارت!!!#کیفیت_بخشی1403
@user17396513658015 آبان 1404در آن وزارتخانه را با پهن طویله ببندید جوانان وطن بازیچه ی دست باقرزاده و فرهادی نیستند #کیفیت بخشی ۴۰۳زنده هست
@user17396513658015 آبان 1404وزیر در آزمون کیفیتبخشی تخلف کرده. قانونگذاری نباید ابزار فرار از پاسخگویی باشد. ما خواهان عدالت و پاسخگویی فوری هستیم.#مصلحت_مردم#نه_به_قانون_بی_پاسخ#کیفیت_بخشی۱۴۰۳#تخلفات_کیفیت_بخشی_غیرقابل_پذیرش#کیفیت_بخشی_۱۴۰۳_بیخیال_نمیشود
@user17396513658015 آبان 1404ما معترضین، از تخلف در آزمون کیفیتبخشی و بیپاسخماندن وزیر ناراضی هستیم. قانون باید برای مردم باشد، نه برای حفظ صندلیها.#مصلحت_مردم#نه_به_قانون_بی_پاسخ#کیفیت_بخشی۱۴۰۳#تخلفات_کیفیت_بخشی_غیرقابل_پذیرش#کیفیت_بخشی_۱۴۰۳_بیخیال_نمیشود
@user17396513658015 آبان 1404قانون برای مردم است، نه برای توجیه قدرت قانونگذاری وقتی از مسیر مصلحت مردم خارج شود، به ابزار سرکوب تبدیل میشود. ما از وزیری که به جای پاسخگویی، پشت واژهی «مصلحت نظام» پنهان میشود، ناراضی هستیم. مصلحت واقعی نظام، در رضایت مردم است، نه در فرار از پاسخگویی. مردم را نادیده نگیرید؛
@user17396513658015 آبان 1404قانونی که درد مردم رو نبینه، خودش درد میسازه. #قانون_مردمی#مصلحت_مردم#نه_به_قانون_بی_پاسخ#کیفیت_بخشی۱۴۰۳#تخلفات_کیفیت_بخشی_غیرقابل_پذیرش#کیفیت_بخشی_۱۴۰۳_بیخیال_نمیشود
@user17396513658015 آبان 1404وقتی قانونگذاری برای حفظ صندلیهاست، مردم زیر صندلی له میشن.#مصلحت_مردم#نه_به_قانون_بی_پاسخ#کیفیت_بخشی۱۴۰۳#تخلفات_کیفیت_بخشی_غیرقابل_پذیرش#کیفیت_بخشی_۱۴۰۳_بیخیال_نمیشود
@user17396513658015 آبان 1404قصهی مصلحت و مردم روزی روزگاری، قانونی نوشته شد. نه برای مردم، نه برای عدالت. برای آنکه کسی زیر سؤال نرود، برای آنکه صندلیها بلرزند نه دلها. و مردم؟ مردم هر شب با روانی خسته، خواب قانونهایی را میدیدند که هیچوقت برایشان نوشته نشد...#مصلحت_مردم#تخلفات_کیفیت_بخشی_غیرقابل_پذیرش
@user17396513658015 آبان 1404در این مملکت به این بزرگی کسی حریف باقرزاده و فرهادی نمیشود؟؟!#کیفیت_بخشی_۱۴۰۳ هنوز زنده هست
@user17396513658015 آبان 1404اقدامی از جنس افزایش سن دانشگاه فرهنگیان ضروری ست #مجلس_قانون_گذار#کیفیت_بخشی