27 شهریور 1404
استاد خسروپناه عزیز!تهمت‌ها، تهدیدها و اهانت‌های کم نظیر شما به نماینده مردم را در یک #مناظره رو در رو، علمی و عادلانه در رسانه ملی که وقت آن محدود نباشد، پاسخ خواهم داد.#دعوت_به_مناظره
ما قرص سکوت نخوردیم، درد کشیدیم!فریاد زدیم جز عظیمی راد کسی به فریادمان نرسید دکتر عظیمی‌راد صدای ماست؛ شجاعت و صداقت شما هستیم. اقای خسرو پناه بیان مطالبات مردم وظیفه است، نه تخلف! ما پشت دکتر عظیمی راد ایستاده‌ایم چون ایشان همیشه کنار ما ایستاده‌اید.@khosropanah_ir#حامی_مطالبه_گران_دکتر_
22:01 - 27 شهریور 1404

56 Views


1 Reply

@user17397753165527 شهریور 1404
صدای مردم را خفه نکنید!دکتر عظیمی‌راد نماینده‌ای است که به‌جای سکوت،صدای جوانان مطالبه گرشده.اظهارات اقای خسروپناه نه‌تنها عجیب،بلکه نادیده‌گرفتن حقوق قانونی نماینده ملت است.بیان مطالبات مردم «وظیفه»است،نه «تخلف»!ما #کیفیت_بخشی_ها پشت آقای عظیمی‌راد ایستاده‌ایم چون درد ما را فریاد میزند