«لُعِنَ الَّذِينَ كَفَرُوا مِن بَنِی إِسرَائِيلَ عَلی لِسانِ داوودَ وَعِيسَى ابنِ مَريَمَ ذَٰلِكَ بِمَا عَصَوا وَكَانُوا يَعتَدُونَ»از بنی اسرائیل آنان که کافر شدند،بر زبان داوود و عیسی بن مریم لعنت شدند.زیرا نسبت به فرمان های خدا و انبیا سرپیچی داشتند وهمواره ازحدود الهی تجاوزمی کردند.المائده(۷۸)