اره *** لقت متوهم روانی پارانوید
@NIKKE15 May 2026Replying toیعنی میگی تو روبیکا همین کارایی که گفتی رو نمیشه پیدا کرد؟ تو سروش و ایتا و اپارات هم نمیشه؟😂😂😂😂😂😂😂
@Leo_Davinchi15 May 2026اتفاقا برا این کارا نیازی به نت بین الملل نیست یه کتاب دفاعی میزاری جلوت با نت ملی میری اپارات با اموزش انواع اسلحه ، نت بین الملل برای پیشرفت آدماس.#اینترنت#اینترنت_آزاد#اینترنت_را_وصل_کنید#اینترنت_حق_همه_مردمه#internet
@Ainz_sama15 May 2026Replying toسال ۵۷ که اینترنت نبود، مردم چطوری کوکتل مولوتوف درست میکردن؟!تو رو با توهماتت تنها میذارم!
@Dehydrated15 May 2026Replying toبیا برو بچه این بده خداهارو اینجوری نکن گناه دارن :)))چه دور باطلی بود شروع کردم من؟ 😂😂😂ولی خنده داره
@imasoud9915 May 2026Replying toخب پس سربازی رو هم جمع کنید چون دوسال به صورت عملی اسلحه کشی و اغتشاش رو یاد میدن😔
@SakataGintoki15 May 2026Replying to
@DrAsmodeuss15 May 2026Replying toچه حرف ها میزنی.مثل این میمونه بگی چاقو نباید استفاده بکنی چون آدم میکشی.بعد هم هرکی تو این شرایط به اينترنت وصل بشه میشه و کوکتل هم میساز.
@kamareji15 May 2026Replying toخب آخه ای انسان نافهم! توی درس آمادگی دفاعی که تیر اندازی و انواع گلوله و کار با سلاحو یاد میدن چه نیازی به اینترنت هست؟؟؟...شما حقیقتا احمقید!!!!