۴ ماه پیش یه کارگاه تولید لباس زنانه زدم، همه گفتن دیوونه ای! کی تو ایران تولید میکنه برو دلالی کن یا مهاجرت! گفتم من تلاشمو میکنم حتما میگیره؛الان بعد چهار ماه تلاش بی وقفه و شب بیداری از استرس شدید، میخوام کارگاهو جمع کنم☹️علت : نبودن نیروی کار!!!امروز اخرین امیدم اداره کار بود که گفتن نامه