اقا جان چهل روزه که بغض تو گلو مانده داغی که هرگز در قلبهایمان سرد نمیشه و دلتنگی که تا اخر عمر همراه ما ماندگاره اما حرف ما همان حرف شهید نصرالله هستش :ما به شهیدمان نمیگوییم خدانگهدار ؛ بلکه میگوییم : به امیددیداربه امید دیدار با پیروزی خون بر شمشیر ، با شهادت :درجوار دوستان
544 KB

