من هم از شما ملت غیور تشکر میکنم و از همه آحاد ملت، همه کسانی که در قالب این توده عظیم و این انسانهای ارزشمند، خودشان را به عنوان جمعیت مبعوثشده به نمایش گذاشتند.
توروخدا یه موشک بنداز یه طرف تو آمریکا بفهمن کت تن کیهیه موشک هم حیف کن برای هلاکت نتانیاهواز اون موشک قشنگا جدیدا ک خیلی تعریفشون رو شنیدیم بزنبا تشکرمنتظریم