این خانم که داره به پناهیان میگه برو کتاب بخون، کاری جز ایجاد دوقطبی ندارد و همسرش هم به شهید باقری حمله میکردند و وسط جنگ فالورگیری میکردند. کلا کارشون حمله است و بارها به ما هم حمله کردند. خلاصه سه سال قبل گفتیم اگر افسار اینا رو نکشید به احدی رحم نخواهند کرد. کار ایشون نقد نبود و توهین بود.
