میگم زشت نیست روزی 4ساعت برق قطع میشه بعد سرماه قبض میاد یه تومن 💴💶💵💵💳
16:04 - 12 شهریور 1404

136 Views


1 Reply

Profile picture of ‌آرش 🇮🇷🇵🇸🇱🇧🇾🇪🇮🇶‌
@Arashjalilian12 بهمن 1404
Replying to
واقعا زشته برای کشوری که مشکل برقش در این حد نبود که برق مسکونی قطع بشه، متاسفانه با دولت اصلاحات همین اتفاقات و اتفاقات بدتر هم خواهد افتاد.حاصل انتخاب اشتباه یک عده از ملت و عدم انتخاب برخی که نشون دادند براشون فرقی نداره چه کسی بیاد و چه بلایی سرشون بیاره، همین اوضاع تکرار بشه باعث تعجب نیست