واقعا زشته برای کشوری که مشکل برقش در این حد نبود که برق مسکونی قطع بشه، متاسفانه با دولت اصلاحات همین اتفاقات و اتفاقات بدتر هم خواهد افتاد.حاصل انتخاب اشتباه یک عده از ملت و عدم انتخاب برخی که نشون دادند براشون فرقی نداره چه کسی بیاد و چه بلایی سرشون بیاره، همین اوضاع تکرار بشه باعث تعجب نیست