ریز پرنده و صدای پدافند ساعت ۱۲ شب نقض اتش بس نیست؟؟؟؟؟؟

@user1750605731269 April 2026مردم رعیت شما نیستند که هر وقت بگید بیان به میدون و هر وقت کارتون تموم شد بگید برید خونه هاتون و از تصمیمات شما در جلسات خصوصی خبر نداشته باشند مردم ولی نعمت شما هستندمردم را در جریان بگذارید هرکسی را در اطرف خودم دیدم از شدت خشم و عصبانیت برای حزب الله و پاسخ ندادن ما داشت منفجر میشدعقب نشینی
@user1750605731269 April 2026تاسف برای پاسخ ندادن ایرانلبنان داره قربانی توافق سازشکاران میشهحتی اگر بزنیم هم اینهمه تاخیر غیر قابل پذیرشه
@user1750605731267 March 2026امشب با این پلاکارد میدان انقلاب بودم چند تا هم اضافه داشتم دادم به مردم با اعتراض یه عده کم عقل خشک مغز انتظامات مجبور به جمع اوری از دست مردم شداما من تحویل ندادم با چند نفر هم بحث شدید شد برای جلوگیری از تشنج فقط اوردمش پایین @Bazargan_ir #بازدارندگی_هسته_ای