چرا دکترین خود را از انفجاری به باران اورانیومی تغییر نمیدهید ؟! کافیست موشک های حاوی مقداری ر اورانیوم غنی شده در فضای اسرائیل توسط گنبد آهنین منفجر شود آنگاه بارانی از اورانیوم منطقه را آلوده و اسرائیل را همانند چرنوبیل خالی از سکنه میکند و این به اندازه کافی بازدارندگی موثر دارد
