لاریجانی با اینکه از هر لحاظ از پزشکیان بالاتر است برای کمک به کشور، پست پیشنهادی رئیس جمهور رو قبول میکند ولی جلیلی با اینکه از هر لحاظ پایینتر از شهید رئیسی است، به کمتر از ریاست جمهوری قانع نیست و پست های پیشنهادی شهید جمهور رو قبول نکردند.
چی بهت میرسه که اینجوری تفرقه میندازی؟!مشخصه يا بیکاری يا برات نون داره که این چیزا را میذاری وگرنه فردی که دلسوزه سعی میکنه یه گوشه ایی از کار و بگیره و حل کنه نه مشکل درست کنه. آخوند نما!