متأسفانه در تحلیل تان،نکته خیلی ریزی را لحاظ نکردید ولی نیروهای نظامی کشور،لحاظ میکنند،اینکه اسرائیل سلاح اتمی دارد و نباید فشار موجودیتی بهش وارد کرد.از دلایل ناگفته قبول آتشبس توسط ایران،همین داشتن سلاح اتمی توسط دشمن است.امکان استفاده ازش،توسط دشمن،قطعا صفر نیست.
