جناب متن رهبر را کامل بخوانید، فقط یک قسمت را نگیرید و بقیه را رها کنیدایشون فرمودند از الان باید صبر کرد و چیزی نگفت تا ببینیم نتیجه مذاکرات چی میشه و چه وقایعی اتفاق میافته. دیگه نباید هیچ اعتراض و یا خدای نکرده، فحاشیای به کسی بشه.البته که نقد به محتوای توافق بصورت منطقی و محترمانه و اصولی

