کمتر از یک سال دو بار به کشور تجاوز می‌شود.دشمن نابکار در کشتار هموطنان ما به هیچ قاعده و قانونی پایبند نیست تجاوز می‌کند ترور می‌کند غیر نظامی می‌کشد زن کودک به شهادت می‌رساند تا زمانیکه مسلطه از میانجیگری خبری نیست ، همینکه رزمندگان ما دشمن را به گوشه ی رینگ میبره و چپ و راست تو سرشون می‌زند ، ناجی وارد می‌شود!!!!آتش بس دو هفته ای که تموم شد ، دشمن هم بارها نقض آتش‌بس داشتند الانم دارند خودشونو تجهیز می‌کنند و آماده تجاوز دیگری می‌شوند.چچر اا؟؟چرا به دشمن حمله ور نمی‌شویم ؟؟اونی که طلبکاره ماییم ؟فقط مونده کشورک امارات برای ما خط و نشان بکشد تعدادی خائن بی شرف با پول ملت دبی و ابوظبی رو آباد کردند کاسبی و شرکت هاشون بخطر افتاده مانع از سرگیری جنگ شدند مردم تا کی کف خیابان باشند خونخواهی رهبر شهیدمون خونخواهی بچه های معصوم میناب خونخواهی ملوانان بی دفاع دنا خونخواهی سایر شهدای وطن خونخواهی نوجوان گمنام میناب تحقیر ایران و ایرانی همگی فدای عده ای الیگارش فاسد و غربزده وطن فروش می‌شود!!!!قوه قضاییه هم که طبق معمول خواب تشریف دارند
16:10 - 27 April 2026

436 Views