السلام علیک یاشهیدیا قائد یا ولی یا امام الامهدرسینه من داغ تو خاموش نگردد تا زنده ام این داغ فراموش نگرددای سید من ای مولای من ای آقای من ای رهبر وپیشوا ومقتدای منچه حس غم انگیزیست که سحر را بدون تنفس حضورتو باید به قیام نشست. این که عطر تورا باد صبا دیگر باخود همراه ندارد جانمان را می خلد.
04:54 - 2 March 2026

1 Reactions
85 Views


1 Reply

@hadith502 March 2026
Replying to
ما چندین بار خواهیم مرد.....در نماز عید فطردر پیام سال نودر ۱۵ خرداددر عصر عاشورای محرمدر.غدیر و فاطمیه و . *ما قرار است چندین بار به یاد جای خالی ات بمیریم....😭😭😭😭