میدونی به چی فکر میکنممن از تمام تنگه ها و کانال ها دنیا رد شدم تنگه هرمز راحتترین بوده همیشهیه نوتیس میدادن که داریم از تنگه رد میشیم فقط همین :)))چون هم قسمت قابل دریانوردیش بزرگ و با اصول بود (نسبت به باقی تنگه ها) و هم خیلی امن بوداما زین پس :)))))