17 فروردین 1405
درسته کمبودِ تنگستن ربطی به تنگهٔ هرمز نداره، اما شما خودت اگر اسمت تنگ‌ستن بود، وقتی تنگهٔ هرمز بسته می‌شد دلت نمی‌خواست گرون و نایاب شی؟
میدونی به چی فکر میکنممن از تمام تنگه ها و کانال ها دنیا رد شدم تنگه هرمز راحتترین بوده همیشهیه نوتیس میدادن که داریم از تنگه رد میشیم فقط همین :)))چون هم قسمت قابل دریانوردیش بزرگ و با اصول بود (نسبت به باقی تنگه ها) و هم خیلی امن بوداما زین پس :)))))
11:49 - 18 فروردین 1405

60 Views