امیدوارم به سلامت برگردن ولی اگر تیم مذاکره شهید بشوند ما از خونشان نمیگذریم و انتقام میگیرم(حتی از خون همتیشون)خداوند نگهدارشون باشه
@mehrikarimi199011 April 2026Replying toقربونت برم این دست ادعاهای ما مصداق لاف در بیابانه.اگه بحث انتقام جدی بود اصلا مذاکره ای در کار نبود