بنظرم یه نیرویی واقعا از درون داره تلاش میکنه نارضایتی گسترش پیدا کنه اگه نت کلا قطع باشه مشکلی نیست,ولی نت طبقاتی نوچ فرض کنید تاجر و دکتر نت پرو میخره گیگی هفتاد هزار تومن،کارگر میخره گیگی یه ملیونبنظرم هرکسی پشت نت طبقاتی هست رو باید بگیرند شکنجه کنند تا اعتراف کنه به جاسوس بودن
04:40 - 27 April 2026