نمیدونم چه اصراریه خودمون رو به چین وروسیه بچسبونیم،اونادوتاقدرت اقتصادی واتمی دارای حق وتو واتفاقا جهانبینی هردوهم برمبنای مادیگرایی ونظام فکری هردوهم کمونیسم هست.درطرف مقابل ما یه کشور منزوی که ازپس حل مشکلات کوچک خودمون هم برنمیایم.تصورمون اینه اگه اسم خودمون رو با بزرگان بیاریم بزرگ میشیم.