4d
متوجه‌نامه‌نوشتن به رهبری توسط مسئولان و‌تشکر از ایشان نمی‌شوم!!مگر توصیه و رهنمودی داشتند که تشکر می‌کنید و استقبال!گفتند «علی‌الاصول» نظر دیگری داشتم و با مردم به نظاره تحقق شروط می‌پردازیم!به‌جای قندعسل بازی و‌خودشیرینی در جایی که این کارها مشخصا جواب نمی‌دهد، به تحقق شروط بپردازید.بند اول تف…Show more
آقای قالیباف مردم به شما اعتماد کردندخرابش نکنیداین غرب سفاک قابل اعتماد نیستاعتماد مردم خود را از دست ندهیدامروز امام امت اعلام نارضایتی کردندشما بجای پاسخگویی تشکر می‌کنیدفرصت زیادی ندارید
14:37 - 19 June 2026

15 Views