متوجهنامهنوشتن به رهبری توسط مسئولان وتشکر از ایشان نمیشوم!!مگر توصیه و رهنمودی داشتند که تشکر میکنید و استقبال!گفتند «علیالاصول» نظر دیگری داشتم و با مردم به نظاره تحقق شروط میپردازیم!بهجای قندعسل بازی وخودشیرینی در جایی که این کارها مشخصا جواب نمیدهد، به تحقق شروط بپردازید.بند اول تف…Show more
