موشک های که به دست ایران افتاده و عمل نکرده هوا پایه هستند و نیاز به جنگنده پس اصل و اساس و عمکرد این موشکها که مهندسی معکوس و یا کپی بشوند باید جنگنده داشته باشیم در مورد موشک های کروز هم که ما خودمون جز برترین ها هستیم ولی در نوع برد این موشکهای دستآورد های خوبی خواهد داشت .
