10 April 2026
#بماند_برای_تاریخسخن آخرحرفهایم را گفتمحتی عصبانی شدمحتی از سر این عصبانیت ناعادلانه به دکتر پزشکیان توهین کردم که امیدوارم حلالم کننداما اما اماآنقدر از سیاست می دانم که بگویم این آتش بس یک ضرر محض و یک فریب زیرکانه بودShow more
خدا رهبر رو حفظ کنه ، تو این دو هفته خائنها کودتا نکنن و کمک به ترور ....
03:48 - 10 April 2026

3 Reactions
209 Views