1d
ما با ۲ گروه طرفیم ؛یه گروه که معتاد مذاکره با آمریکا هستندو یه گروه که معتاد طرفداری قالیباف ،اولی رو هر کاری کنند میگه باز راه مذاکره بازه؛دومی هم ،قالیباف هر کاری کنه میگه من می‌دونم قالیباف از یه جایی بر میگرده.
ایولااااا.جالبه که فکر میکنن که عقل کل هم هستن
20:18 - 23 June 2026

39 Views