1d
می‌گویند اگر پزشکیان #استیضاح شود، وضعیت بدی ایجاد خواهد شد و ممکن است دشمن از آن سوء استفاده کند.آیا واقعا فکر می‌کنید امکان دارد وضعیتی بدتر از وضعیتی که الان در آن هستیم، پیش بیاید؟اصلا می‌توانستید چنین چیزی تصوری کنید؟وضعیتی که:-اماممان را ترور کنند-تمام فرماندهان درجه اول نظامیمان را شهید …Show more
بله ، بدتر از این نخواهد شدولی خب قدرت سیاسی و اقتصادی و ... دست امثال این آقایون اصلاحات هست که میتونن فشار به مردم رو چندین برابر کنند.
01:58 - 25 June 2026

195 Views