از لهجه قمی متنفرممم.
iri@Elahiyekta10 June 2026عشق و با هرکسی تجربه نکن .چرا که عشق حرمت دارد . .❤️🩹صبر کن .. سالهای سال صبر کن !آنقدر صبر کن تا کسی را بیابی کهرنجهایت را از چشمانت بخواند .تورا برای رنگ و صورت و بدنت نخواهد تورا برای خاص بودن و معرفتت بخواهد !بداند و بداند سالهاست که منتظر اوبوده ای بدون اینکه قبلا او را دیده باشیو ب…Show more
ی آدم Replied
ی آدم Replied
ی آدم Replied
ی آدم Replied
@antibiootic18 May 20261️⃣#شمقدری رو می شناسید؟مستند سازی که با ساختن این افتضاحات، اسم خودش رو مستند ساز گذاشته:// ( ویدئو هارو تماشا کنید)حالا همین آدم ، شب و روز، وسط میادین کشور به دنبال #دختر_برهنه می گرده تا به بهانه وحدت، #بی_حجابی رو به رسمیت بشناسه...ادامه بحث در باقیِ ویراست ها؛با ما باشید:2 MB1 MB
ی آدم Replied
@Kingafshar13 May 2026پشت بندش یه شیمیایی هم بزنید که کار از محکم کاری عیب نمیکنه :(بی زحمت ایران رو با بمب اتم بزنید2 MB
ی آدم Replied
@user17752259216417 April 2026Replying toگلاب خیلی خوبه بعد اصلاح صورت بزنی دیگه جوش نمیزنی من جواب گرفتم ازش
ی آدم Replied
@shehideatieheslahi16 April 2026