10 April 2026
#بماند_برای_تاریخسخن آخرحرفهایم را گفتمحتی عصبانی شدمحتی از سر این عصبانیت ناعادلانه به دکتر پزشکیان توهین کردم که امیدوارم حلالم کننداما اما اماآنقدر از سیاست می دانم که بگویم این آتش بس یک ضرر محض و یک فریب زیرکانه بودShow more
سلام عصبانیت شما برای چیه دلتون از کجا پره
03:15 - 10 April 2026

1 Reactions
282 Views