4d
بنده علی‌الاصول نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورایعالی امنیت ملی از طرف خود و اعضا در پاسداشت حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه آن را صادر کردم.
ملت پرشور و باوفای ایرانهمانگونه که مطلع شدید، تفاهم‌نامه‌ای بین روسای جمهور ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین از سر دلسوزی و حسن نظر، تلاشهای زیادی کردند و البته این رئیس‌جمهور امریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرم‌ها برای این امر استفاده می‌کرد.
کسی که حرفش رو بر نظر امام جامعه ، برتر بدونه ، عاقبتش بخیر نخواهد شد ...
23:05 - 18 June 2026

3 Reactions
58 Views