19 April 2026
ترامپ خبیث مجددا یاوه گویی کرده ومردم عزیز ایران را تهدید کرده است. ای قمارباز؛ بدان اگر تعرضی به ملت ایران شود، تمام منافع اقتصادی و زیرساخت های متعلق به آمریکا ،انرژی منطقه و رژیم صهیونیستی را نابود خواهیم کرد.
سید جان چرا باید منتظر حمله باشیم چرا همیشه باید دردمون بیاد تا انتقام بگیریم ...چرا کسی نیست بگه همه دنیا و عالم میگن یه تست اتم کنید تا دنیا به آرامش برسه مردم برن دنبال زندگی و بدختی شون.والله والله همه راضی هستن جز این مسئولین ترسو .خون این ملت تاوان دارها اگه به خدا اعتقاد داشته باشین
03:01 - 20 April 2026

47 Views