9 May 2026
زیباکلام:امریکا،اسرائیل اگه مدرسه،پل زده دلیلی داشته.مقصر عملکرد جمهوری اسلامیه
خدای من، چقدر وقاحت، چقدر بیشعوری، مقصر نیستن، یه عمر هست که این حرفارو میزنن کسی کاری باهاشون نداره، مخصوصا الان، یه وقت وفاق و وحدت خدشه دار نشه، یه وقت به آقایون برنخوره، آقای قوه قضائیه اینا دست کمی از اراذل و اوباش شبه کودتای دی ماه ندارن، حواستون هست😠
12:33 - 9 May 2026

84 Views