خدای من، چقدر وقاحت، چقدر بیشعوری، مقصر نیستن، یه عمر هست که این حرفارو میزنن کسی کاری باهاشون نداره، مخصوصا الان، یه وقت وفاق و وحدت خدشه دار نشه، یه وقت به آقایون برنخوره، آقای قوه قضائیه اینا دست کمی از اراذل و اوباش شبه کودتای دی ماه ندارن، حواستون هست😠