. معتقدیم بخش خصوصیِ واقعی میتونه خلاقیت، رقابت و بهره‌وری ایجاد کنه.مشکل اینجاست که دولت به اسم خصوصی‌سازی، اختصاصی سازی ایجاد کرده و بازار و نظارت رو رها کرده و انفال و زیرساخت‌های عمومی رو در اختیار سرمایه‌سالارها قرار داده.
05:31 - 16 May 2026

43 Views