تو با تخریب این فرد در خیل هواداران مخالفان آن قرار گرفتی. هرچند هر کسی عیب و ایراداتی دارد ولیک عیب اصلاحات بر اساس آگاهی است. چطور است شما بر خیل باطل راه صواب بر مردم نشانه گرفتهاید؟در حالی که اساس مشکلات ما آن دسته که شما هوادارشان هستید، هستند!!!!