یعنی چی چرا این پیام میده؟
This post was deleted by the post author.
@Pnahavandi10 اردیبهشت 1405Replying toقبل اینکه دیلیت اکانت کنم، چندروزی استوریه اعتراضی میزاشتم نسبت به وضع اینترنت، فکر میکنم برای اونه!
@user17767788103710 اردیبهشت 1405Replying toعجب حالا خوبه استوری ها فقط به مخاطبین نمایش داده میشه وگرنه اقدام علیه امنیت ملی برات میزدن