برای هر وجب خاکی از این مُلکخدا داند چه افسرها که رفته 😭😭😭
iriPinned post
@user1777444294712 May 2026
@user177744429474 June 2026اولین عید غدیر بدون رهبر شهید سید علی خامنهای (ره) 😭😭😭😭چقدر اولینهایی در پیش داریم که باید بدون شهید سید علی خامنهای ازشون گذر کنیم
@user177744429474 June 2026فرمانده بده فرمانحکم آنچه تو فرمایینماهنگ حکم آنچه تو فرماییحاج محمدرضا و حسین و علیرضا طاهری
@user1777444294729 May 2026عالی بود 😍😍😍😍سید مجید موسوی اعلام کرد:با نزدیکی عید سادات بسته های تبرکی شامل موشک با رنگ سبز در حال اماده سازی است. #سیدمجید#عید_غدیر#بانوی_تیرماهی
@user1777444294727 May 2026با نقض آتشبس دیروز و نقض آتشبسهای مکرر 😡😡ما ملت مذاکره نمیخوایم، ما امواج خروشان سید مجید رو میخوایم ❤️❤️
@user1777444294727 May 2026به قول حامد زمانی در شعر حماسی هم آواز طوفان:ننگا به من این خانه شود لانهی روباهپیر است و نکردهست به جز حیله و نیرنگگر دشمن این خاک شود گرگ شود شیردندان بکند تیز، نشانم بدهد چنگگر یک وجب از خاک مرا چشم بدوزدتاوان بدهد خاکش فرسنگ به فرسنگ
@user1777444294723 May 2026چه کسی فکرش رو میکرد که قبل از اسم همهی این بزرگواران کلمهی (شهید) قرار بگیره 😭😭😭😭😭😭
@user1777444294720 May 2026هنوز باورم نمیشه که نیستی رهبر شهیدم 😭
@user177744429477 May 2026سازمان CIA برای خودش گفته. منظورش این هست که تاب آوری خودشون ۳ تا ۴ ماهه، که شاید کمتر هم باشه. ملت ایران نزدیک به ۴۸ سال با انواع تحریمها دست و پنجه نرم میکنند و تونستند دوام بیاورند و دوام خواهند آورد.گویند سازمان CIA گفته است تاب آوری ایران درمقابل محاصره دریایی ۳ الی ۴ ماه است!تاریخ نخوانده اید مگر؟۴۸ سال تحریم ؛ سه جنگ تحمیلی و دست و پنجه نرم کردن با انواع خائنین در تمام سطوح مملکت...اما ایران، روز به روز قوی تر می شودهنوز هم دیرنشده که غلط کردن بیوفتید!#جنگ_رمضان #ایران_قوی
@user177744429477 May 2026از لحاظ روحی نیاز به موج ۱۰۱ عملیات وعدهی صادق ۴ یا موج ۱ عملیات وعدهی صادق ۵ دارم
@user177744429475 May 2026دلتنگ امواج خروشان موشکهای سید مجیدباضربات دردناک طولانی و دامنهدار، عملیاتهای دشمن را حتی اگر ضربتی و کوتاه باشند به فضل الهی پاسخ میدهیم.عاقبت پایگاههای پوشالیتان در منطقه را دیدیم؛ناوهایتان را هم خواهیم دید.
@user177744429474 May 2026قیام کن دنیا احترام کنبه جمهوری اسلامی ایران سلام کن📍حلال اولسون😎🚩ای جانم ،ایرانی اینجوری جواب میده💬فقط پوز خندش به کوتاه اومدن جلو آمریکایی ها😂😁598 KB
@user177744429472 May 2026تمام کشورها بعد از جنگ تحمیلی سوم، خطاب به ایران:دنیا دیگه مثل تو ندارهنداره و نمیتونه بیاره
@user177744429472 May 2026همچنین:برادر برادرضربهی آخر رو بزنمغزم هر ده ثانیه یک بار:تو رستم تهمتنیبزن که خوب میزنی